1.Виконавець не несе відповідальність за знищення гарантійних пломб виробника чи продавця обладнання.
2.Термін проведення ремонтних робіт встановлюється за згодою сторін та не може перевищувати 25 календарних днів.
3.Вартість ремонтних робіт повідомляється замовнику протягом 3 робочих днів за зазначеним в акті номером телефону.
4.Вартість проведення діагностики несправностей складає 350 грн., які у випадку проведення подальшого ремонту зараховується до його вартості. У випадку відмови від подальшого ремонту, 350 грн. залишаються у Виконавця в якості оплати за проведення діагностики.
5.Виконавець має право не повертати Замовнику прийняте в ремонт обладнання до повного розрахунку за проведений ремонт.
6.При втраті даного Акту Замовником, повернення обладнання здійснюється при пред’явленні паспорта особи, яка оформила замовлення.
7.Гарантійні зобов’язання відносяться до тих агрегатів та складових частин устаткування, які безпосередньо замінені/відремонтовані. Термін гарантії установлюється за згодою сторін і складає 21 календарних днів.
8.Замовника попереджено, що під час ремонту деяка інформація, яка зберігається на комп’ютерних носіях, може бути пошкоджена чи знищена.
9.Установка (інсталяція), реєстрація програмного забезпечення здійснюється Виконавцем тільки з ключами Замовника. При цьому відповідальність за правомірне використання програмного забезпечення несе сам Замовник. Виконавець здійснює налаштування, консультацію по інсталяції, тестування та супроводження експлуатації програмного забезпечення.
10.В разі пошкодження пломби-стікера, що обмежує доступ до внутрішніх пристроїв, гарантія недійсна.
11.Термін зберігання не перевищує 30 календарних днів
12.Виконавець має право залишити пошкоджені\замінені запчастини в себе.
13.Якщо вартісь ремонту складає до 400 грн, Виконавець виконує ремонтні роботи без узгодження з клієнтом.
14.При здачі техніки в ремонт слід розуміти, що ваш пристрій може мати приховані “поломки”, які не є першопричиною вашого звернення у сервісний центр і проявляються під час діагностики пристрою чи в процесі ремонту. У такому випадку працівник сервісного центру зобов’язаний повідомити вас про виявлені поломки та запропонувати шляхи їх вирішення.